System przytwierdzenia szyn typu W-14HH jest przeznaczony do ciężkiego ruchu pojazdów szynowych o maksymalnym dopuszczalnym nacisku na oś wynoszącym 350 kN. Szyna opiera się na przekładce podszynowej o wysokiej sztywności statycznej. Dzięki pętli środkowej łapki sprężystej znajdującej się nad stopką szyny przytwierdzenie szynowe zyskuje dodatkową sprężystość. Wyklucza to możliwość przeciążenia i odkształceń plastycznych ramion oraz zapobiega obrotowi szyny.
Zastosowanie przekładki antyabrazyjnej pozwala na zabezpieczenie elementów przytwierdzenia przed nadmiernym ścieraniem oraz zapobiega wycieraniu się podkładu. Przekładka antyabrazyjna oferuje szczególne korzyści w środowisku, gdzie występuje duże zapiaszczenie toru oraz gniazd przytwierdzenia szyn.
- prosty montaż oraz możliwość wstępnego montażu na podkładzie betonowym elementów składowych systemu przed wywiezieniem na plac budowy
- specyficzna konstrukcja i charakterystyka łapki sprężystej Skl14R ograniczająca obrót szyny toru zewnętrznego w łukach
- wysoka wartość oporu szyny na przesunięcia podłużne, zapobiegająca powstaniu niebezpiecznych odkształceń szyny w torach bezstykowych
- wymienność wszystkich elementów mocujących
- opcjonalnie system może zostać wyposażony w przekładkę antyabrazyjną zapobiegającą nadmiernemu ścieraniu elementów przytwierdzenia