Facebook

obróbka mechaniczna metaliprzetwórstwo tworzyw sztucznych i gumyformy wtryskowe

System przytwierdzenia sprężystego typu SB do torowisk tramwajowych i metra

System przytwierdzenia sprężystego typu SB w torowiskach tramwajowych jest stosowany na podkładach strunobetonowych z wykorzystaniem szyn tramwajowych typu R1, R2, 180S oraz szyną typu 49E1. Szyna usadowiona na powierzchni podszynowej pomiędzy kotwami mocującymi (zatopionymi na stałe w podkładzie) jest mocowana za pomocą łapki sprężystej typu SB8 (zamiennie z innymi łapkami typu SB), z jednej strony zakotwiczonej w kotwie mocującej, z drugiej strony sprężyście dociskającej od góry stopkę szyny. Pod stopką szyny podłożona jest dodatkowo elastyczna przekładka podszynowa, natomiast sama stopka szyny jest odizolowana od łapki sprężystej i kotew mocujących za pomocą elektroizolacyjnej wkładki dociskowej


WŁAŚCIWOŚCI I ZALETY SYSTEMU TYPU SB DO TOROWISK TRAMWAJOWYCH:

  • zmniejszenie przenoszenia drgań z szyny na podkłady i podtorze
  • izolacja elektryczna ograniczająca do minimum trakcyjne prądy błądzące
  • duża trwałość w eksploatacji
  • obniżenie poziomu hałasu
  • niewielka ilość elementów składowych; szybki i prosty montaż
  • możliwość stosowania mechanicznych urządzeń montażowych

 

ELEMENTY SKŁADOWE SYSTEMU TYPU SB DO TOROWISK TRAMWAJOWYCH:

  • przekładka podszynowa TPP-SB/125/7/G, TPP-SB/125/7/PUR, TPP-SB/180/12/G, TPP-SB/180/12/PUR
  • elektroizolacyjna wkładka dociskowa typu WKW, WIW
  • łapka sprężysta typu SB8 (zamiennie z innymi łapkami typu SB)
  • kotwa żeliwna SB3/3, SB3/4

 

zgodność z normą PN-EN 13481-2

projekt i wykonanie: Morski Studio

Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę™ na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić.
Więcej informacji o plikach cookies uzyskasz na stronie: wszystkoociasteczkach.pl

Akceptuję pliki cookies na tej stronie.